Tisdagen avklarad!Back to the top

Man måste verkligen säg att vi klarat av tisdagen då stämningen varit aningen tryckt och stressig. Påsken gör min chef stressad och dessutom är hon gravid, så humöret kan skifta en del. Hennes humör är helt förståligt så det bryr jag mig inte riktigt om, men Hitlers humör är inte att leka med. Jag skulle vara vänlig och hjäpa henne idag och fick en utskällning...hmm. Vi är alla stressade och trötta på påsksaker, men vi kan väl iallafall underlätta lite för varandra.
T sa att vi måste bara jobba på och stå ut dagen och försöka att inte prata med henne och göra henne upprörd. Dagen gick, den gick på ett minfält. Som tur är var hon mycket inne i chokladrummet. Undrar hur resten av veckan ska bli.

Fick dock reda på att jag inte ska jobba 6dgr denna v :). Man är tydligen ledig här på fredag för att det är röd dag av någon katolsk anledning. Här har jag gått ovetande och ställt in mig på 6 dgrs jobb. Jobbar ju dock lördagen, men är ledig söndag och måndag. Att vi jobbar nästa lördag igen är ett stort kanske, vi kan ju bara hoppas att det lutar mot ett inte :), då blir det bara 4dgr nästa v. Ska ta lite foto på allt påskarbete om jag bara kan komma ihåg att ta med mig kameran, lita inte på det för det gör inte jag.
Söndagen den 3:e maj är dessa snyggingarna åter tillbaka i LA.

Idag tittar grabbarna på fotboll och vi beställer hem käk, jag lär väl pendla mellan tv:n och datan. Så kul är det inte, om inte Macheda gör ett mål till förstås. Sen har vi köpt flyttlådor, undrar hur länge jag kan hålla mig...sa jag att fredagen var ledig.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0