Ytterligare ett mac köp!Back to the top

Rickard har länge haft siktet inställt på datan på bilden nedan, men jag har funnit det helt onödigt för att köpa en ny data redan.  Pc:n är  inte är så gammal och innan vi åkte köpte han en ny hårddisk och för 2 mån sen ett nytt tangentbord. Vi kom överens att han skulle vänta tills vi åkte hem så vi inte har tre datorer ståendes och kan få sålt den andra hemma kanske. Nu är vi ju på väg hem och den nya hårddisken på pc:n typ crashat, så det var bara iväg och shoppa.
24tum: 2,93GHz. Det bästa är att hårdisken är i skärmen så detta är allt, ingen mer stor ful hårddisk på golvet.

Han har varit lite velig dock och nu har tiden gått ut för att beställa den på nätet här, så vi fick ta oss till butik. Anledningen till att han ska köpa den här är att han tjänar in hela 4000kr. Problemet med att köpa den i butik var dock att du fick tangentbord och mus med sladdar. På nätet kan du uppgradera och få sladdlöst! Förstår inte varför man inte ska kunna uppgradera det i butik också, jag menar vem vill ha sladdar när man köper en data för så tokmkt pengar? Eftersom han tjänar så pass mycket på att köpa den här tyckte inte Rickard det var något att hänga läpp över trots att jag vet hur mycket han hatar sladdar, han intalar sig att man knappt ser dem. Jag blev förbannad som vanligt när jag finner saker orättvisa. Men det är ju hans pengar och hans data faktiskt. Blev på lite bättre humör när jag hitta ett fräckt och praktiskt fordral till min mac älskling.

Welcome to our applehome!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0