A better dayBack to the top

Idag har varit en bra dag förutom att jag sov extremt lite inatt. Började helt plötsligt städa undan berget på golvet från alla flyttsaker och skrev lite ideer till min bok. Japp, jag har börjat skriva en bok, men om det blir något av den vet jag inte. Den har än så länge inget slut, men jag tror jag ska köra på ett lyckligt ett, ett lyckligt realistiskt slut, de är bäst.

Kanske gått lättare idag för att jag vet att jag har fullt upp i veckan och tycker inte det är så pjåkigt att bo hemma lr att vara utan honom, då jag nu har gått ur dimman och kan kma ihåg varför.

Orkar inte detta bergochdalbane humör, men får väl finna mig i det bara. Måste ta tag i saker, men var börjar man? Några tips?

Väntar på att malmö högskola ska höra av sig, förhoppningsvis med bra nyheter, men är så otålig efter detta lilla halmstrå.

Kommentarer
Postat av: luta dig mer fram

skulle lutat dig mer fram :D

2009-08-10 @ 22:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0