Bye LondonBack to the top

Nu sitter jag  här i mitt rum i London och packar för fullt. Det har varit jätteskönt och haft ett eget rum. Rummet är ledigt och de väntar på att få det uthyrt. Det är ett stort rum med två sängar så det hade varit bra för ett par eller tajta polare som tål att dela. Måste in om stan och shoppa ett par skor jag haft ögonen på, men kan bli lite jobbigt med bagage och så. Ska ta mig ut till flygplatsen i tid så att så lite som möjligt kan strula. Är lite orolig över 20 kilos gränsen :(
Jag kan ju totalt stryka mitt "kvar att göra" lista jag publicerat innan, för mer sightseeing i den bemärkelsen har det inte blivit, men har sett en del ändå från all tiden jag spenderat på röda bussar. Köpte biljetten till vaxmuseet samtidigt som biljetten till London Eye, man spara pengar då. Först sa jag nej eftersom jag känner mig själv och kommer att tappa bort biljetten. Tänkte dock att nu får jag ta tag i mig själv, klart jag kan hålla reda på den, jag menar den kan ju inte bara försvinna. Men tydligen kan den det och därför har jag inte varit där. Det enda som faktiskt blev avbockat på "kvar att göra listan" var en London utekväll.

Men men, man kommer ju säkert resa hit fler gånger och det är nog inte så sannolikt att kronan och röda telefonkiosker tas bort. 

Bye bye London

Kommentarer
Postat av: Carro

haha kan nog lätt bli så, har man en gång varit där så återkommer man gärna. Själv har jag varit där flera gånger sedan första gången.

2009-08-03 @ 13:43:17
URL: http://carrobarrometer.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Hej söt, vilken grym blogg du har! Rolig att bli lite uppdaterad om vad som pågår i ditt liv. Ta han om dig kära vän.

xoxo Charlotte, Lotta, Lolle (?) eller hur va det nu igen ;-)

2009-08-03 @ 15:47:48
Postat av: Alexandra :)

heej! Roligt att du kommer hem, ser frem emot att träffa dig i helgen förhoppnings viss :) så tycker jag vi kan åka och handla nya kläder till nicklas dvs något han verkligen behöver!



kram gumman

2009-08-04 @ 00:49:50
URL: http://hofve.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0