I get it nowBack to the top

Tänker, tänker, tänker, det är fan allt jag gör och det har tagit mig nowhere. Ska ju inte stänga av men jag ska sluta tänka så mycket vilket inte bara går att säga, men jag ska occupera mig och inte gnälla om att jag är trött och ge efter för lugn och ro utan bara köra på som jag gjort dessa dagar. Det har även varit kul att knyta och ta upp bekantskaper och jag vet att jag inte kan flytta någonstans nu så varför tänka på det.

Det enda som stressar mig nu och som jag ska ägna lite tankar åt är min utbildning, men inte för mycket så det äter upp mig.
Jag fattar lite hur han och många andra gör det, de bara kör på så det inte finns utrymme att tänka och känna. Jag bara hoppas att jag någon dag blir bekväm med lugn och ro igen...

Min hjärna är ju inte ond som den på bilden, men det känns som att den är gift för mig själv ibland och det ska bli skönt att ignorera den ett tag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0