Jobb, fika, mardrömmarBack to the top

Det har varit skönt att jobba mycket trots att jag är sjukt trött. Sover jättedåligt! Har monterat säkert över 10 barnvagnar dessa två dagar och satt pris på över hundra haklappar, men det är fint när det finns att göra. Bäst är det när det kommer in ett par som ska bli föräldrar för första gången och man ska hjälpa dem i barnvagnsdjungeln.

På kvällen blev det fika med Gabbsan och LO och imrn blir det fika med Nina, det ser jag fram emot :)

Ska lägga huvudet på kudden redan nu fast jag är ledig imrn. Blev jättearg när jag vakna imorse, för hela natten skulle jag komma i tid till där han var. Räcker det inte att han redan får för mycket av min kraft på dagarna. När jag sover förväntar jag mig en time out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0