London: Dag 6Back to the top

Igår var jag sjukt bakis, men tog mig samman för att möta upp Suss i någon park. Som vanligt så är jag inte riktigt bra på det här med bussar, så det slutade med att jag hamna i zonen där suss bor, så hon kom och mötte mig där istället. Men då fick jag ju spanat hennes lya och träffa hennes roomie så det gjorde inte så mycket. De skulle ute senare men jag sa att jag skulle hem, men blev mirakulöst nog övertalad.

Hade kommit dit sliten till max så Suss skulle försöka klä mig, men problemet är att vi har inte samma storlek eller smak på kläder. Det blev minst sagt intressant. När vi väl hitta en kreation bland hennes kompis kläder som inte bodde där så fanns det inga skor. Det slutade med att jag gick ut  i mina saggiga jeans med hål i, en svart glittrig topp och mina Kawasaki chill skor, utan smink och utan smycken. Hur Suss lyckades övertala mig är ett mysterium!

Vi satt mest i lägenheten och jag har inte skrattat så mycket på länge. Det pratades en salig blandning av engelska, danska och svenska. Sen stack vi ut en tim och Suss tog med mig till en klubb med nästan bara färgade människor. Hon tyckte jag behövde en kulturchock! Vi var där typ en tim, men det var bara enformig rapp hela tiden och det är ju inte riktigt min grej. Sen åkte vi hem om Suss lägenhet så jag kunde ta mina grejor också satte jag mig på buss hem. Direkt när jag hoppade av bussen började en kille följa efter mig...come here love...örk...ringde bror och skrek till killen att get the fuck away. Man måste för fan kunna gå från bussen och hem utan att bli trakasserad...jivla sär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0