Lördag - Tjejmiddag i ÄngelholmBack to the top

På lördagen jobbade jag till fyra och skulle bli hämtad kvart över fem av H för att åka på Nennes tjejmiddag i Ängelholm, eller rättare sagt utanför. Efter att ha jobbat över och suttit i bilkö hade jag 15 min på mig att göra vid mig då jag inte var hemma förrän kl 5. Oki, jag blev lite sen ut ti bilen, men va fan, hittade ingen telefonkiosk att förvandla mig i ;)
Tjejmiddagen hos Nenne var mycket trevlig och jag vet en hel del om vad personalen på Gina får stå ut med nu, då de flesta var arbetskamrater till Nenne. Jag kunde hoppa in på en kant eftersom service yrke är service yrke. Till sist var vi 4 personer som gick ut i Ängelholm. En kille som spelade i Schweiz när vi var där har flyttat till Ängelholm så han hängde med oss en stund också fick jag pratat lite tyska :)

Sen var problemet att kma hem! Skulle åka med ti Höganäs och ta bussen där ifrån, men det blev inte tidsutrymme för det så jag fick åka med vakten till en bar ti hbg när han skulle hem efter sitt arbetspass, men missade även tre bussen där ifrån. Så jag satt på knutan ti kl 5 och träffade en hel del folk där under tiden. Hade bokstavligen inte en ensam stund. Förr hade jag blivit besvärad, men nu bara garvade jag åt alla fullisar som vänta på transport istället. Var nog hemma halv sju och fy vad frusen jag var, men det var en trevlig kväll iallafall.

Tack för en trevlig kväll tjejer!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0