Materiellt isärflyttadBack to the top

Har kört på som tusan nu och allt har känts bra tills igår. Igår skulle jag och R dela våra grejor! Vi har redan delat det lilla vi hade på plats i den tillfälliga lgnhtn, men det var dags att hämta allt i förrådet nu och verkligen materiellt dela på oss. Egentligen gick det ganska bra, tror jag, men jag kände mig så tom efteråt. Jag är fine med att det är slut och att grejorna ska delas, men det är ju i princip minnen alltihop och saker som är köpta tillsammans. Nu har vi vars ett halvt möblemang typ, om jag har ens det.

Många flyttlådor blev det iallafall och hela min enda lediga dag denna veckan spenderades med att flytta grejorna och sortera om dem själv hela kvällen. Hitta mycket nostalgi i lådorna!

Kalendern det året R fyllde 24, hallå evigheter sen ju, detaljer om vår flytt, hans vinster och matchens lirare. Foto från vår första dejt, kvittot från Hard Rock när vi fira ett halvår och han tog mig till Tivoli i Danmark, Bounce biljetterna han köpte och alla fina kort jag någonsin gett han, men det var i det tidigare skedet. Inte för att han skulle minnas något av det! 

Sen hittade jag bilder på mina vänner, alla som varit med mig en stor del av livet och stått där vid min sida. Ni är så fina!

Today Im Empty, but tomorrow is another day...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0