Vad händer?Back to the top

Jag tackade ja till att följa med ut idag, en torsdag. Var med Nina i hbg och hade filmkväll med 2 av hennes vänner som var supertrevliga. Tacka vänligt nej till deras förfrågan först eftrsom jag jobbar på fre. Men som tjejen sa till mig "du sover dåligt ändå, så då kan du lika bra vara uppe extra länge med oss, sova gott de timmar jag ska sova och jag är ju nästan redan vid jobb om jag sover över i hbg". När hon la fram det så så lät det inte så tokigt.

Så här är jag på jobb och har med mig nästan alla grejor och ska dit och göra vid mig efter jag slutar kl 18. Fick en timmes sovmorgon imorgon också så jag börjar inte förrän elva...lyckans ost. Vi får  se vad det blir av kvällen, men trevligt sällskap har jag.

Kommentarer
Postat av: jillian

Meeen! Bara ordet Helsingborg lockar. Härliga, underbara stad! Annars är ju festlivet här bäst i skåne. Eller ja, vi är fullast i den här staden. lätt en pluspoäng! :)

2009-08-14 @ 12:36:00
URL: http://nimble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0