BaksmällaBack to the top

Idag var det meningen att jag skulle flytta över alla min grejor och mig själv för att crasha Fais lya några dagar. Men jag orkar inte! Jag har varit immun på baksmällor på senaste, men idag kom jag inte undan och det är inte så konstigt som jag mådde igår. Ena studen känner man ingenting och sen är det som man får en alkohol smocka. Har vart med om att se dubbelt innan, men igår såg jag fan i mig trippelt och det var creepy.

Fi och M följde mig till bussen och sen var det bara att försöka urskilja siffrorna på den för att hoppa på den rätta som skulle ta mig hela vägen hem. Pinsamt! Ännu pinsamare blev det när jag fick hoppa av bussen precis efter big ben bron för att jag mådde så illa också på en annan. Hade kontakt med bror också under tiden som tur var!

Nu ska jag aldrig mer dricka...på ett tag...inte mer detta året iallafall förutom rödvinet på julafton och ev. ett glas skumpa på nyår lr nått. Findricka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0