Det blev en jävla kärleksfilmBack to the top

Såg film med min lillebror ikväll och mitt enda krav var ingen kärleksfilm, men vad blev det...jo en kärleksfilm...han hade precis köpt den och som vanligt när vi tittar i filmhyllan så är den full av våra favvofilmer, men inte är vi sugna på att se dem. Det blev det senaste tillskottet maybe, definetly lr något sådant med Ryan Reynols, gillar han som skådespelare (van the man ;P).

Det tar slut i filmen och ja han lider, men vad, en minut av filmen!? Sen går åren, de gör karriär och lever på ett sätt de inte levt om de varit tillsammans och sen bara sådär så hittar de tillbaka. Men åren spolades förbi på 2 min. 5 år (2min) är inte en lång väntan!

"when u realize that you want to spend the rest of your life with somebody, u want the rest o your life to start right now" nu får man väl nöja sig med later om någonsin. Kärlekstrams! Japp, jag är väl lite bitter och  himlar på ögonen och kärlekstjafs just nu...kan inte bestämma mig för om jag vill tro på skiten lr inte...kanske är det bara ett sinnestillstånd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0