Doesn't matter if ur black or white!?Back to the top

Jojjan har träffat F en gång innan, men kom nog inte riktigt ihåg. F.s kusin är på besök och när hon kom hit så går hon raka vägen fram och kramar den första svarta killen hon ser och kör sina söta svenska lines, bara det att det var inte F...LOL. Hon fortsätter på svenska..."oj då, tyckte väl att jag inte riktigt kände igen dig hihi"...kusinen fattar ingenting, han pratar engelska, har aldrig sett ett större frågetecken i ett ansikte. F förstår ibland för han är iallafall från början dansk!

Jag ville flytta alla mina grejor till vardagsrummet och packa i lugn och ro eftersom jag räknat med att jag inte ska sova inatt eftersom jag ska upp 6. I sleep when I get to Sweden! Men F insistera på att jag kan ha tänt och väsnas hur mkt jag vill i sovrummet fast han sover och ska upp imrn. Jag säger nej och insisterar på att flytta mina grejor ett par ggr till. Då kmr den vita och svarta anlyseringen! Han menar på att efter två insisteringar så hade en svart tjej gett upp och sagt skyll dig själv, här ska packas även om det för oväsen och väcker dig. En vit tjej hade insisterat upp till 15 ggr, jag var kanske uppe i 8! Em och Jojjan var med mig....vad vita vi är. Grejorna är i sovrummet så nu måste jag tassa på fötterna även om det inte behövs enligt F, men jag är ju VIT. Det var ju lite för min egen bekvämlighet oxå, hatar att tassa på tå.

Hudfärg är inget, det är insidan. Jag vet 2 svenska svarta personer som är så sjukt vita (svenska, fast de inte alltid vill medge till det)...SOM EN KOKOSNÖT inflika F....hihi...bästa metaforen på länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0