Ett fattigt försök...Back to the top

I London skulle jag göra ett försök att vara riktigt fattig, ni vet allt det här med nudlar och ingen shopping. Jag skulle klara mig helt själv och visa mamma och pappa att jag minsann kan vara sparsam. Mina vinterstövlar blev ganska snabbt slitna, men jag skulle inte lägga pengar på nya, jag menar de fyller ju sin funktion...hihi did I just write that :) Skulle bara jobba i dem ändå så jag såg dem som jobbeskor och sen när jag fick reda på att jag ska till LA så tänkte jag att då får jag snällt gå i dem lite till här i Sverige för hur lönt är det att köpa nya vinterstövlar för 3 veckor!?

När mamma och pappa såg stövlarna var de dock inte alls imponerade på min sparsamhet och bad mig slänga dem ögonblickligen. Vadå, så farligt är det inte och jag vill inte bränna pengar på det nu när jag måste lägga pengar på allt till varma LA. "Släng dem nu så får du sponsring till ett par nya", jaja jag är stolt över mig iallafall...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0