2009 listBack to the top

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja!
2. Höll du några av dina nyårslöften? Gjorde nog inget löfte i år, håller aldrig dem ändå.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja!
4. Dog någon som stod dig nära? Nä, tack och lov, (knacka knacka ta i trä, några dgr kvar)
5. Vilka länder besökte du?
Schweiz, Italien, Litchenstein (kan ha varit 08), England
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? 09 har för mig varit ett crappy year förutom de sista tre mån jag var i London så jag har saknat mycket...men det tar vi igen 2010.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 7 juli och 6 okt...
8. Vad var din största framgång 2009? Varenda litet babystep jag gjort för mig själv, men London är nog största steget.
9. Största misstaget? Att jag underminera mig själv halva året.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Hade en sjujävla influensa i feb i Schweiz som jag i efterhand misstänker var svinan. Men ingen prata lr hade hört om den då så kanske var det bara den vanliga.
11. Bästa köpet? Mina klänningar och mina första riktiga high heels. Hmm köpte jag min mac 09!?
12. Vad spenderade du mest pengar på? Sen sep har jag brännt nästan 100 000 och jag tittar mig omkring och ser inget för det, så erfarenhet, resa och mkt SKIT.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja, att se livet från en annan vinkel.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? I gotta feeling, Hotel room, Sexy bitch, Stella, weightless, light up the sky, gives you hell, hot n cold, your guardian angel, kill, blame it (on the alcohol), sex is on fire, dont trust me, single ladies, 7 things, watcha say, break your heart, down, misery business, run this town, take me back, broken herted girl, over you, the climb, everywhere, all i want for x-mas, river flows in you, leave out all the rest, pokerface (should i make a playlist ;)
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? I genomsnitt GLADARE på senare tid innan dess lite mer lissen.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Lagt mer tid på mig själv och mina vänner från allra första början och jag hade ju kunnat träna lite och äta nyttigare.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Lagt mindre kraft på personer och händelser som jag ändå inte kan påverka lr borde bry mig om.
18. Hur tillbringar du julen? Med min älskade familj!
19. Blev du kär i år? Olyckligt kär sen innan...
20. Favoritprogram på TV? Greek, Heroes, OTH
21. Bästa boken du läste i år? TWILIGHT X4 på typ en vecka...lovy
22. Största musikaliska upptäckten? All time low
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Jag fick tillbaka några bitar av mig själv i övrigt kmr jag inte ihåg några gåvor eftersom jag var i London...jo en nachotallrik på hard rock cafe av bror...mums :)
25. Något du önskade dig men inte fick? JA
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Kmr ihåg brustet hjärta, Top of the London eye alone...helt ok b-day ändå pga alla söta mess och min självständighet.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Allt händer av en anledning, min stora händelse gjorde året till det sämsta, men också till det bättre senare.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Klänningar and mostly always black...
29. Vad fick dig att må bra? Mina underbara vänner, familj, jobb, London.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Edward Cullen, Jacob Black och sångaren i All time low.
31. Vem saknade du? När jag var utomlands (totalt halva året) vänner och familj, speciellt 3T...annars min föredetta kärlek och vän.
32. De bästa nya människorna du träffade? Emelie aka Stichi, Fina Fi, Johanna, Matthew, Fais, nya Lina ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0