En kväll med tjejernaBack to the top

Ni får ursäkta om allt inte blir rättstavat nu för jag är precis hemmkommen från en utekväll lite rund om fötterna och har taio cruz best girl i lurarna :) När jag kom hem stod det en kastrull med pasta i i köket och det var precis som det stod Linas fyllekäk på den...ljuvligt. Fick ju skrapa bort den intorkade pastan på toppen, varma, lite ost på, åhh va fint....jag är minsann inte kräsen ;) Fick den smarta lilla kokboken i julkapp av mina föräldrar, så jag kunde äta något annat än pesto pasta...men vadå pesto pasta är fan kreativt...jag menar det är ju inte som pasta och ketchup ;) Jaja tack ilallafall, det kanske blir hemmalagad gulaschsoppa någon dag.

Kvällen har varit ytterst trevlig! God fördrink hos Sofie, sen hade Li hyrt 261 till sin tjejmiddag, god mat och massa rödvin:) Det var gudomligt att umgås med mina tjejer, fort var det precis som vanligt, men det tyder bara på att jag är bekväm med mina vänner...i love em...vilket lyckorus när vi åkte bil 7 pers 200 m ner i stan. Trångt, mysigt, allsång och alla på G och givetvis såg vi alla just fabolous ut :) Och inte betala jag för utekvällen...rena VIP Londom style juh ;) Det var till och med kul på Tages, dansa hela kvällen och bara häla på alla...fin fint.

Nu har hag givetvis spillt pasta i sängen och har fått ketchupfläckar...me in a nutschell...who cares...bedtime now...nighty night...foto senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0