En slapp dag...Back to the top

Igår morse fick jag inte riktigt sovit ut för päronen gick upp tidigt, lillebror börja DJ.a och T1 tyckte att jag sklle gå upp för att spela smurfspelet med henne. Om de vill att jag slutar dricka red bull så måste jag ju få återhämta lite sömn, men nej. Kom förvisso hem sent i natt, men idag sov jag till 2, sen har jag bara legat i sängen och pratat i telefon och suttit vid datan. Alla verkar helt döa idag och har ingen tid eller ork till att hänga, så det blir en kväll med mig själv, i Sverige, i denna håla jag bor. Ett bad och en film får det bli...tänka för mycket...det ska jag passa mig för.

Hoppas inte denna Sverige semestern blir alltför stillsam...kan inte fatta att jag inte har någon tid att passa. Kmr väl att bli galen utan jobb om någon dag.

Kommentarer
Postat av: JB

bra bild på dig

2009-12-26 @ 23:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0