Flyg och classesBack to the top

Nu håller jag på att bli så toknervös igen att jag knappt fungerar. Varenda gång jag ska trycka på köpknappen till flygbiljetterna så kommer jag på en anledning att inte trycka.

Ska jag verkligen åka hem direkt dagen efter skolan slutar? När flyger de andra tro?
Är det lönt att skynda hem om de inte behöver mig på babyproffsen i sommar?
Ska jag ta en billigare biljett som är dyrare att boka om lr en dyrare biljett via kilroy som är billigare att boka om? Kmr jag boka om tro?
Det snurrar...

Sen kan man förregistrera sig till 2 kurser innan man flyger ner, tack och lov, trodde jag skulle behöva plugga rockvetenskap lr nått ;). Men vilka ska jag prioritera...journalistiken givetvis, men sen finns det olika kurser inom denna och vilken ska jag välja där. Hmm...beslut beslut! I'm losing it...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0