Fotboll och O'boy med T3Back to the top

Så fort dagen kändes lite ljusare så började jag till och med tvätta...hallå där. Sen msn:a jag med Sara om den negativa och positiva sidan med att bo hemma och när vi var färdiga så tyckte jag nog att jag faktiskt kunde lyssna på mor och städa mitt rum, jag har ju det väldigt bra här. Vill bara inte ha någon som säger åt mig att göra saker och när...hur det ser ut på mitt rum är mitt bekymmer.

Sen har jag lekt med T3 som varit här större delen av dagen. Vi har spelat fotboll! Tänkte att han blivit en riktig fotbollskille nu, men sen började han leta efter föremål som kunde vara klubbor så kanske inte. Så fort det barnet kunde sitta tog han en klubba och börja dribbla, vi har förväntningar på denna lilla plutt :)

Han försökte bossa med mig och han må ha mig runt lillfingret, men jag blir inte hunsad. Ni skulle hört hans tonfall oxå kastar han iväg en bil och tycker jag ska hämta den...nee...han är även en karusellkille för vad jag kan snurra han :)

Sen presentera jag han för O'boy idag :) Mormor (min mamma) protestera, men så är det när man är med mosti, då får man busa och dricka och äta saker man inte får hemma. Efter varje klunk så sa han...mmm gott...jag demosterar för han hur en O'boy paket ser ut...kört samma med de andra 2 oxå hihi...stackars min syster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0