Från 19 till 21 Happy B-day to me :)Back to the top

Skrev precis till Emlan att jag har åldern inne för USA och tillräckligt låg ålder för att kanske följa med dem till strand på nyår. Gott folk, jag har just fyllt 21! Och ni tänker, är inte du 24...Emlan svarar: "Jaså, åldrats 2 år redan?"

Har ett skämt om att när det tog slut blev jag 19 igen som jag var när vi blev tillsammans, alltså väldigt ung. 5 år lade jag på att vara vuxen på tok för fort. I London avancera jag till 20, dvs att jag och Emlan var jämngamla. Nu har jag avancerat ytterligare till 21 lagom till min USA resa. Och med det är ja äldre än dig Emlan :)

Ni kan själv se åldringen tydligt nedan :)

19 och på väg till första utekvällen i London. Avancera snabbt från den åldern, samma kväll faktiskt.

20 och på väg till en av många utekvällar i London, närmare bestämt Halloween.


21...lr ser ju nästan 24 ut här...jaja...ibland måste jag vara min rätta ålder oxå.

Nina tyckte att där var ett nytt glow över mig och mina bilder...kanske är det så att jag lever och är relativt lycklig...I don't know. Vet bara att jag aldrig tog bilder förr men att bilderna numera är helt ok ;)

Kommentarer
Postat av: Lina

Jaaa följ med på nyår :)

2009-12-29 @ 17:10:40
URL: http://linala.blogg.se/
Postat av: M- Livet från den blonda sidan

fin bild :)

2009-12-30 @ 18:51:53
URL: http://madds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0