I will honour SMC:s academic code ;)Back to the top

Fick kryssa i värsta code of honour precis hihi...america :)

Även signat upp mig på ett registeringsmöte den 20 jan, vilket jag tycker är på tok för sent...mina kurser kommer säkerligen vara fulla då och jag vill inte plugga något särigt. De andra är redan i dec innan jul och det kan jag inte! Kan ha varit andra datum, men jag vänta till idag med att registrera för jag trodde inte jag kunde göra detta förrän jag betalat räkningen och räkningen vill jag betala när jag hört från CSN.

Men om ignoranta lilla Lina hade varit observant och läst igenom saker ordentligt för en gångs skull så kanske jag hade kunnat registera på ett tidigare möte om där har varit några. Just nu fanns bara dessa fyra, men jag tycker man borde sett de andra då också och att där stått full då...tycker jag...vem fan bryr sig om vad jag tycker...grr...ibland blir jag tokig på mitt tankspridda huvud, men det är mer eller mindre ofrånkomligt tilll mitt stora förtrett...tänk att inte kunna lita på sig själv alltså...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0