Jag kan ju faktikst packa redan nuBack to the top

I LA är det varmt, alltså majoriteten av kläderna jag ska använda där använder jag inte nu, så på sätt och vis kan jag ju redan packa. Måste bara packa ut London ur väskan först hihi...

Man får väl ha mer kilo till USA väl, typ 30 har jag för mig! Så om jag packa 18 till London (fast då hade jag ju redan lämnat ett lass där) så ska jag väl klara mig med 20kg ner, så jag har 10kg fylla den med på hemvägen. Kanske kommer sakerna jag införskaffar i LA vara så fabolous att det slutar med att jag slänger ytterligare 10kg av de första 20. Vad matematiskt det blev nu...Hur många LA kilo blir det då i väskan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0