Julmys med familjenBack to the top

Julen har varit så mysig och min familj är helt underbar och jag vet att jag är lyckligt lottad med det. Min familj hade så kunnat göra en reality show, de får mig att skratta för jämnan.

Julen var hos mormor och morfar i år igen. I 5 år firade jag bara varannan jul med min familj och den varannan med hans. Och varje jul på vår sida har varit hos mormor och morfar på senare år för att det kan vara morfars sista. Nu orkar han inte längre stunder så det blev hos dem i år igen fast de nu bor i lägenhet istället för hus. Men det kan man inte tro när han snappsar. Försökte ge han halva snappsar, men när man räcker den så lutar han sig fram och stirrar på glaset och gör ifrån sig ett missnöjt ljud när han lyckas urskilja det. Sen kmr han nog inte ihåg riktigt när han snappsa så visorna kom tätt hihi. Han blev så glad att se mig att han nästan börja gråta, hatar att "lämna" han en gång till.

En liten bild från förra året när vi poppa hem från Schweiz för lite julfirande.

Jag fick vara den nyktra och köra hem, vilket gjorde mig lite nervös först. Var trött, det är halt och jag har inte kört bil på ett tag. Tänk om jag hade kört på fel sida av vägen nu efter London hihi. Sen var det lite mer mys hos min syster och barnen. Det är en fröjd att se dem öppna julklapparna, mina små pärlor. Själv fick jag bidrag till USA :)

Family is great, men det är en av få grejor som håller mig i Landskrona/Sverige just nu.

Hoppas ni hade en mysig jul också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0