Kalla SöndagBack to the top

Jobbade i den andra butiken idag igen, men det var inte lika rörigt nu. Var söndag och de brukar inte ha öppet då så det var lagom mycket att göra och vi var tre unga personer som jobbade bland annat en svensk kille så vi hade vårt hemliga språk där. Fick även brillierat med min tyska när där kom in ett par tyska kunder hihi...

Nu är det bara hemmakväll som gäller och vädret ute är såå kallt att man vill stanna under täcket forever, men jag måste upp och jobba imrn oxå. Problemet är att jag bara tror jag vet vlken tid det är som gäller, men isåfall är det en sova ut tid :) Tekniskt sett så har jag ju semester riktigt länge sen och då kommer jag antagligen klaga på att jag är ledig för mycket och sova för mycket. Ville till Winter Wonderland idag, men hade inge att gå med, skulle gå själv, men det var helt enkelt för kallt. Kommer väl ångra sen att jag aldrig var där!

See U soon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0