Konstigt...Back to the top

Idag berätta jag för mina kollegor att jag kommit in på skolan i LA, ja och mina vänner för den delen. Senare på dagen slog det mig...jag ska lämna London. Det skulle ju bli en kort stund att bo här det visste jag, men ändå. Likt Schweiz så anpassar man sig och skapar sig ett liv och omringar sig med människor som man helt plötsligt ska lämna.

Mina matvanor får inte bättre, äter choklad och dricker redbull ti frukost, sen när jag har lunch är jag för mätt för att äta och sen mår jag bara illa. Så nu när jag kommer hem är det meningen att jag ska äta något ordentligt, men inte det lättaste när man mår illa.

Jag är så sliten, äter inte ordentligt, sover inte ordentligt och hela jag är såå sliten. Ikväll ska jag gå och lägga mig i tide...come on...I can do it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0