LektantenBack to the top

Idag skulle jag lillebror och mor åkt till Ikea men det blev inställd för bror va tvungen att jobba. Istället blev det en vända till centan och Maxi med storasyster. Efter det hem till J och åt hämtmat från Basilikan (mums) med alla syster vänner, man och alla deras barn.

Ingen kan någonsin anklaga mig för att inte ha barnasinnet kvar :) Barnen börja leka pjett (reserverar mig för stavningen) och springa runder och skrika...kan ses som irriterande lr så är du bara med. T3 som endast är 2 fatta inte riktigt vad det gick ut på och så bara sin chans att springa runder och skrika. Det blev så vilt att vi fick gå ut! Barnen ville ha med mig ut, men jag undviker kyla om det inte är nödvändigt att möta den från punkt A till B.

De fick ut mig för lite dunkgömme vid exakt samma stople som när vi var små...nostalgi. Men va fan, var befann sig alla grymma gömställen!? Vita stenen hade krymp och träden blivit smalare ;) Leket borttaget, men jag antar att jag inte kommit ner att gömma mig i traktordäcket ändå. Oxå ska man ju finta lite runt garagen! Jag fick kommentaren "Kom igen nu Lina som inte springer så bra"...hmm.

Lektanten åkte på att vara barnvakt en stund på ons...barnens respons JAAAAAAA...så jag måste ju vara en rolig lektant fast jag inte springer så bra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0