Lite LA förbredelserBack to the top

Är i kontakt lite nu med andra som också ska till SM och plugga, problemet är att alla verkar flyga ner olika datum. Börjar bli mer och mer nervös nu, har nog inte riktigt förstått att jag ska dit. Nu när jag kom hem har folk snackat om hur kul det ska bli för mig...ja det får jag hoppas ;)

Tittar lite hostel till första dagarna när man letar boende på plats för det är billigare plus att du ser vad du får. Vet dock inte var jag vill att hostlet ska ligga så jag får nog läsa på lite om LA. Bokar flyg på mån när jag får tag i Kilroy för man fick någon rabatt där. Annars ser det ut som att jag lämnar här den 18:e för några månaders solsken.

Visumet ska fixas i stockholm morgonen den 7:e så det ser ut att bli nattåg upp, möte och tåg hem igen så jag inte behöver lägga pengar på boende. Nu ska jag bara se till att ha allt det man behöver till det mötet också och kanske kolla upp tåg.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0