Min Hard Rock Cafe dubbelmoralBack to the top

Har längtat så efter att äta vad jag kallar "riktig mat" så när vi var på Hard Rock Cafe i lördags ock åt och jag beställde en fet stek med mos och sås så sa jag: "Detta är vad jag kallar riktig mat, en stor fet stek med sås. Önska jag var vegetarian". Japp det gick väl inte riktigt ihopa...

Maten var riktigt god, men när jag åt en bit av R.s revbensbjäll som jag prova för första gången tyckte jag faktiskt att det var riktigt äckligt att äta kött. När jag bet i det så kändes det verkligen som jag höll i en likdel, någons revben. Nästa tugga tänkte jag på mina egna revben...örk. Nä, revbens vegetarian är jag iallafall från och med nu...och ja jag äter inte djurbebisar som lamm och så, men äter kyckling för det är det jag äter mest när jag väl äter kött. Japp, den där dubbelmoralen...

"Save the planet"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0