Myskväll med tjejernaBack to the top

Idag skulle vi ha myskväll till bodyguard och vi skulle mötas upp för lite (svenskt) gotte :) innan, men lillebror hade bilen och drog över på jobb. Jag menar hur kommer man in till stan utan bil ;)

Syster var över för lite kvalitetstid, dvs ligga på spikmattan och ett glas vin. Åt med mamma och pappa och det är alltid något nytt vin från någonstans som måste provas. Hade jag lagt vinerna på minnet och brukat allvar hade jag faktiskt haft lite vinkännedom vid det här laget. Spela lite snowpatrol för henne när hon skulle relaxa iallafall, men från mitt rum så hon kanske inte hörde riktigt. Hursomhelst så får man tacka en syster på gott humör som äger 2 bilar så jag fick låna och ta mig in till tjejerna.

Gabbsan hade fixat allt jag behövde...festis, salt och surt blandgodis, men på vägen in var hon sugen på chips, skulle ringa igen när jag va på plats, då skulle hon listat ut vilken sort hon var sugen på hihi. Gröna lantchips från Statoil och direkt hem till Gabbsans tillfälliga lya som gillas starkt, för bodyguard och skitsnack. När jag såg lyan blev jag så sugen på ett eget litet hem, men är lite obunden nu om vi säger så, ha lya och se världen går inte hand i hand.

Tack för en trevlig kväll tjejer...mys på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0