På tok för trött och busyBack to the top

När jag bara tänkt stanna upp och ta det lugnt eller helt enkelt sova ut ordentligt tycks det aldrig bli så. I fredags kunde jag knappt stå på benen när jag gick till jobb och somna på tuben. Jag somnar aldrig på sådana ställen! Nu bloggar jag halv tre på natten och ska jobba ytterligare en Söndag. Give me strenght!
Tankarna börjar vandra när min hjärna inte orkar var på vakt. När ska skolan svara så jag kan fixa mitt visum!? Kmr jag klara av LA? Var ska jag bo dessa sista dagar i London? Får kolla upp en najs hostel helt enkelt...det löser sig. Har verkligen inte haft tid eller ork till att blogga dessa tre dgr, men är väl igång snart igen ;)
Jag och Em ska fira vår 2 månader London dag med en tur till Winter Wonderland i Hyde Park. Ska bli så mysigt!
XO XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0