Pallar inte Anka och Woods i rubrikernaBack to the top

Är det någon mer än jag som är trött på rubriker om Anna fucking Anka (inte för att jag kan tänka mig att någon vill komma till där) och Tiger Woods.

Hon är så ful och låter som det störigaste på denna planet. Jag står knappt ut att höra henne säga en mening. Det räcker med att vi har Gynning som speaks her mind och säger vad andra inte vågar. Snälla sluta ge henne rubriker och uppmärksamhet över huvudtaget. Jag vet att jag just gjort det, men bara för att säga snälla sluta. Sverige är så mycket bättre än en jävla Anka. Hon får ingen bild för hon är så ful, hennes blonda hår hjälper inte ett skit där.

Tiger Woods har varit otrogen, deal with it. Ja det är hemskt, det är out there. De fick sitt scoop, men nu kan de väl låta paret lösa det bäst dem vill och när paret har kommit fram till hur de vill göra så är där en nyhet igen. Och stäng igen flabben på de dära älskarinnorna istället för att ge dem pengar, det kommer alldeles för mycket lögner för att de vill ha uppmärksamhet och ännu mer pengar. Jag hade velat se Elin ge dem alla en bitchslap så det heter duga.

Detta var mitt ultimata kändispar, det är så synd, ska nog passa sig för att se upp till folk.

Jag menar hur kan, tror det är 13 älskarinnor nu haft ett kontinuerligt sexuellt förhållande med Woods de senaste 2 åren. C'mon, de sitter på nästan samma story. Han har säkert varit med minst 3 av dem, någon annan kan vara ett one night stand, men  minst hälften är feta lögnare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0