Prata precis med mamma...Back to the top

Tänka sig att jag har inte pratat med min kära mor på 2 månader. Har chattat och messat lite med pappa så jag är lite uppdaterad. Det är bara det att när man gör samtalet så kopplar man upp till den andra världen, för ja, London det är en annan värld för mig. Nu saknar man hemma och gud vad jag saknar barnen...ibland är det lättare att inte koppla upp sig om ni förstår vad jag menar...

Mamma hade några hälsningar att framföra, T1 hade ritat henne en täckning där hon hade slingor, men inte lika många som hennes mamma för mormor är ju äldre hihi. Sen var där massa hjärtan runt henne och pappa för det var en teckning av när dem blev kära...hihi...mamma har den på jobb nu. T3 är en moffegris och hans moffe, det vill säga min far är Mr December i stadens brandmannakalender...LOL, inte illa för en fyrbarnspappa/trebarnsmorfar...

Saknar er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0