Riktiga vänner...Back to the top


När det tog slut med kärleken så stod mina vänner där och höll mig över ytan, gav mig den nödvändiga singel makeovern :) Kmr ihåg att Sara inte ens ville låta mig ha ett glas rödvin en kväll för hon visste inte hur jag skullle reagera på alkoholen, snacka om att vara försiktig:) Gabbi var beredd att hämta mig i Häljarp och köra runder och prata mitt i natten om det skulle behövas...som tur är behövdes inte det. Vilka pelare! Men jag har väl hanterat det hela ganska moget och bra måste jag säga. Lämna i för sig staden vår!

Min bror sa till mig att när han flytta fick han reda på vem hans riktiga vänner är och det är nog lite så. Jag har två upplevelser på kort tid...som fått mig att inse vem som bryr sig och will stick around. Dessa tjejerna är riktiga guldklimpar och jag bestiger berg med er any day any time ska ni veta.

Puss på er...ni vet vilka ni är :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0