Santa...RIP (rest in pieces)Back to the top

Idag på jobb så var vi aningen trötta och flummiga och det var en svensk kille över och jobba hos oss från en annan butik med lika skön humor. Jag gilla nivån på samtalen starkt :) A var halv svensk och halv jamaican och jag sa att jag skulle oxå vilja vara en halvis, halv svenks och halv latino...alltså fick det bli en Swedino kom vi fram till ;)

Chokladtomtar har gått i sönder til höger och vänster så vi bryter i sönder dem i fler bitar också får kunderna ta lite helt enkelt. Min chef börjar med frasen "have some broken Santa". När hon inte var där fortsatte Matt med frasen "have some dead Santa". Vi tyckte det var lite overkill och lät hemskt, så det blev "resting Santa" och jag sa "Santa rest in peace" och både Matt och A inflikar Pieces. Så "have some santa resting in pieces" sluta det upp med ;)

Jag är uppväxt med den humorn hihi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0