Sliten...Back to the top

Äpplejuice är frukost...right!? Jaja, annars blir det ändå en Red Bull på vägen. Ni anar inte hur sliten jag är, så jivla sliten. Klockan är nu snart 7 här och jag är redo att dra ti jobb any sec, fast med blött hår. Vill inte riskera att väcka F med fönen, även om F i fråga kommer att skratta åt mig för att jag inte föna håret. Är fast besluten om att jag inte ska var ett störmoment på något sätt...hmm...hur ska det gå.

Somna på tok för sent igen och jag ska vara glad om jag sov mer än tre timmar inatt. Jag är ju så sjukt trött, varför kan jag inte sova!? Hitta ett flyg som går halv fem på julafton och landar halv 8 i Köpenhamn, men vet inte om det känns lönt. Barnen kommer att sova då ändå!

Ännu en lång dag på jobb...Ha en trevlig dag!


XO XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0