Snö i London = Kaos = inställd trafikBack to the top

Det ska tydligen vara många minusgrader i London inatt och jag slutar jobba 5.30 och mitt flyg går 19.35. Ska försöka lämna jobb 16.00 men jag tror mina kollegor kmr insistera att jag lämnar tidigare. Måste ta mig på tuben med all packning först till jobb och sen till Victoria station för att ta Gatwick express som tar 30 min. Förutsatt att trafiken funkar dvs. Jag kmr nog lämna jobb 2 för de kmr be mig lämna. Fruktar att trafiken inte kmr att funka för de hanterar verkligen inte minusgrader här i London. De borde ta climate change lika seriöst som deras premiärminister som gjorde några försök i Köpenhamn att få till change som stoppades.

Låt oss säga att tube och Gatwick express funkar men att de kanske ställer in flygen...katastrof....jag vill inte vara strandad på en flygplats. Jag vill hem...och smidigt ska det gå! Vi får helt enkelt se hur det går...håll tummarna för mig!

Jahapp...kanske ska börja packa nu sådär två på natten. Jag är tacksam för red bull och att de faktiskt verkar på mig...får kanske investera i två imrn. Åhh vad jag vill hem och krama mamma och pappa och barnen nu, trafik funka.

Och Lina var i tid! De kan ju inte precis sparka mig nu sista dagen för att jag lämnar tidigare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0