Städning, flytt och jobb...Back to the top

Inatt sov jag EN timme, jag menar allvar. Klockan ticka på och ingen sömn fick jag. Låg inte och tänkte på något speciellt, men jag antar att där är mycket att tänka på nu. Flyttade aldrig igår, orka inte. Plus att jag skulle ändå komma hit direkt efter jobb och städa med Em och R. Men allt är packat och klart och ikväll bär det hem till F.

R har haft hela dagen på sig att plocka undan och när jag kommer hit ligger hans grejor överallt så jag kan inte städa även om jag vill. Em slutar nu och kommer väl på sluttampen av städningen. Jag är fine med att städa mest, bara jag slipper badrummen...örk...fobi mot det.

Jobbat 8-5.30...men det är jolly x-mas spirit i butiken och lite mer att göra så att tiden går lite fortare. Mitt och Matts teamwork börjar bli lite ridicolous, men har man bara en kund så får man väl dela med sig av arbetet.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0