StellaBack to the top

Gott folk, det är dags att jag presenterar er för Stella. I några av mina kommentarer så har jag pratat om just Stella och då i partysammanhang. Stella är en låt från bandet All time Low och sätter vi på den blir vi alltid partysugna/ sugna på alkohol. Em älskar den nu, vårt forna besök Lina och Ullis förstår dess effekt och givetvis lillebror och hans possy.

Stella är nämligen ett annat namn för alkohol...Enjoy the song! :)


I point my finger but I just can't place it...det är nu jag korkar upp min smirnoff ice och red bull ;)

Kommentarer
Postat av: Lina

Oh ja världens bästa kröklåt!! Nu blir man sugen.. trots att klockan är typ kvart i åtta en söndagsmorgon och jag är på väg till jobb.. :)

2009-12-13 @ 07:41:19
URL: http://linala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0