Surprise...I will be home for x-masBack to the top

Frågade min chef om hon behövde mig hela dagen den 24:e eller om jag kunde eventuellt ta ett flyg till Sverige då, men då gav hon mig hela dagen av i utbyte mot att jag jobbar på söndag några timmar. Fair enough! Så kvällen den 23:e så flyger jag hem till Sverige och lämnar mitt nya hem London. Jag och Em har på senaste kallat att flyga till London att flyga hem, konstigt va! Men man har ju börjat känna sig riktigt hemma här :)

Men jag är bara hemma för att mellanlanda, sen drar jag igen. Får ta vara på tiden med er...

I'll be home for x-mas so I see u soon...XO XO

Kommentarer
Postat av: Alexandra Ericsson

Åhhh... vilken härlig känsla att flyga hem. Komma hem till varma hus, nära och kära. Verkar som att du har det fortsatt bra i London =)

Ha en riktigt fin jul Lina.

Kramar Alexandra - Schweiz

2009-12-17 @ 08:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0