Tiden är knappBack to the top

Nu är jag snart sen till jobb, men skriver ett litet litet inlägg först. Har knappt varit hemma dessa dagarna och än mindre kunnat blogga. Nu helt plötsligt när planet är bokat så är det så mycket att hinna med.

Igår var jag iallafall och såg Avatar som ni ska få en review på och sen får jag ju berätta om min och Ems pubbrunda i tisdags. Hon byta skift idag och Ullis är här så vi får se vad som hittas på. Annars jobbar jag nästan hela dagen. Pain!

Och kylan som har kommit till London...Pain! Biter för fan en, hmm och jag ska vara från ett kallt land. Antar att man aldrig vänjer sig. Regnsnö är det här!

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0