Tors, fre, lör...Back to the top

Ja helgen går förbi i svindlande fart! I torsdags var jag ute och åt med lilla Jojjan på en italiensk restaurang. Det var jättemysigt och vi kom igång med snacket och jag var inte hemma förrän sent. Vi satt och åt under ett träd, det var så feng shui! Tack för en trevlig kväll Jojjan :) Jag skulle bara nyttig och tog fullkornspasta dock och fick Jojjan att vara lika nyttig, men pastan liksom krympte i tallriken samtidigt som den verka suga åt sig pastasåsen tills det blev och kändes som en enda degklump. Det nyttigare alternativet är inte alltid bra.

På fredagen var jag så sliten och trött, precis jag tog mig till jobb, somna på tuben got dammit! Lärde alla på jobb att säga "Fan vad jag är sliten" på svenska. De tyckte det var lite "rude" att man säger till varandra, fan var du är sliten i Sverige och det blev lite svårt att förklara att det inte är så rude som det låter. Skulle hem och slänga täcket över huvudet och vakna upp som en utvilad nyponros, men kvällen hade andra planer och det blev inte så mycket sömn.

På lördagen så hade jag planerat att gå ut, men hade ingen att gå ut med. Em och R jobba, vårt besök A o A ville inte klubba, Jojjan jobba och kanske skulle med. Men jag var så trött, så trött att jag tog tillbaka min tanke om utgång och det fick bli en vit helg helt enkelt. Var ute och åt med bror och vårt besök på Hard rock cafe, tack och lov för VIP kortet min bror hade från hotellet för kön var lååång, sen tog jag mig ti Bush för att titta på TV med Marita och Fais. Kom ändå hem sent på natten, japp blogga ju kl halv tre för att gå upp att jobba idag.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0