Utgång på Merah ikvällBack to the top

Idag ska jag och Em ut och svira och det bär av till Merah, en relativt nyöppnad fin fin klubb som VIP London promotar. Em slutar 8 och börjar jobba 10 imorgon, men som tur är så är hon så positiv att hon ser sig som ledig till att festa hihi. Sen får jag ju träffa fina Fi ikväll oxå, var ett tag sen nu när jag trodde jag varit borta från klubbarna i 2 veckor, men i själva verket en helg bara.

Efter min (o)tur på Oxford st där jag inte hitta en ny klänning så var det the end of the world där ett tag, men efter ett tag i den röran så har jag inget emot att köra ytterligare en repris på en klänning i garderoben.

Kmr nog att se ut såhär ikväll, fast då med mitt nyklippta hår. Ska bara få till det som frisören nu dock, vilket man aldrig får.

XO XO

Kommentarer
Postat av: Bloggen om Fröken Mandelström

Snyggt! Ha det så trevligt ikväll. =)

2009-12-12 @ 21:10:04
URL: http://mandelstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0