Va...Tiger otrogen!?Back to the top


Tidningarna har varit full av detta "skvaller" och jag har bara tänkt, japp nu är det hans tur, de försöker fiska i alla vatten. Men även lämna han och hans familj ifred från detta skitsnack och vad händer...det verkar vara sant.

Jag har innan uttryckt min beundran för detta par som verkar så perfekt, men alltid så ska man behöva bli besviken. Han har alltså publicerat en ursäkt på sin hemsida över att ha svikit familj och fans osv. Detta tolkas som ett erkänannde till otroheten, antar att bruden satt på tillräckligt med bevis ändå, klant.

Den lilla bilolyckan som spekuleras ha orsakats av Elin och en golfklubba!? efter att ha fått reda på det skulle nog inte vara helt omöjligt. Hon är trots allt svensk och vi svenska kvinnor tar inte skit så jag hoppas hon demolera bilen med klubban hihi...u go girl. Hon må vara en tillbaka dragen spelarfru som skyr spotlight men i de lugnaste vatten. Nu återstår efterverkningarna...

Japp som ni ser ovan så har jag oxå träffat på honom ;)

Kommentarer
Postat av: Sophie

I gotta go back :( Men ja kommer tilbaka igen.. till hosten! vad ska du plugga o hur lange?

2009-12-03 @ 19:30:09
URL: http://sophiewennerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0