Bloggmakeover och färgfobi...Back to the top

Eftersom jag inte kan koda denna nedladdade bloggbakrunden så som jag vill har jag gått i tankarna om att designa en egen blogg. Jag har dock mycket kvar att lära, trots att jag pillat fram resultat på både min egen blogg och Saras och Sofies bloggar. Tänkte att den skulle vara i vår/sommaranda. Numera vårstädar man även bloggen ;)

Problemet är vilka färger jag ska ha. Sanningen är att jag har lite färgfobi om man kan säga så. Min garderob består av svart, vit och grått som är basics. "Färg" som min garderob innehåller och som är färg för mig är mörkblått och mörkgrönt. Ibland kan jag spexa till det med rött och på sommaren gult. Jag har fått för mig att gälla färger som rosa och så skär sig med mig av någon konstig anledning, plus att jag finner de andra "stilrena". 
 
Egentligen skär sig denna rosa blogg med mig om jag ska vara helt ärlig, men cool är den. Hämta hem den för att jag inte fattade ett dyft om alla koderna i mallen, vilket jag i vis mån gör nu. En stilren blogg i min färganda skulle nog se ganska tråkig ut. Så har ni några förslag på vilka färger som skulle passa? 

För er som missat så ska man kommentera längst ner genom att trycka på kommentarer ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Svart och vit är alltid vackert

2009-02-16 @ 12:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0