Ensam på alla hjärtans dag...Back to the top

Idag på alla hjärtans dag är jag ensam trots att jag är stadgad. Min älskling har bortamatch på andra sidan Schweiz.  Känns ganska lugnt ändå faktiskt, har ju redan fått en underhållande present. Ni kanske tycker att ett puzzel är tråkigt att få, men det var precis vad jag ville ha. Har haft ett sådant skumt sug på att bygga puzzel på senaste och jag har även på senaste varit fascinerad av världskartan, så jag fick en puzzeljordglob. Plus att R tycker att jag behöver jobba på geografin ;) Jordgloben är dock på tyska, vilket kan försvåra vissa sammansättningar. Får se hur länge jag klarar mig utan att använda den fullständiga kartan.
Annars försökte jag ha alla hjärtans dag med R igår och satte ihop en aktivitetsdag. Först skulle vi klättra klättervägg på eftermiddagen och sen åka hem och fika. Sedan en sväng till badet och bada i den uppvärmda utomhuspoolen, för att senare på kvällen äta middag på en romantisk restaurang. Blev dagen som jag planerat, nej! 
Man var tvungen att ha gått på klätterkurs för att klättra och badmintonhallen som kunde varit reserv öppna inte förrän fyra.

Istället körde vi runt på lite ärenden och sedan hem. J och J ringde och ville fika, så vi drog alla ner på Merz och drack kaffe och varm choklad. Jag gick in om Playhair och fick en klipptid efter fikan. Färdigklippt shoppade jag lite inne på Jeans and CO för att sedan äta på en mexikansk restaurang med R och J. Dagen blev absolut inte dålig, men inte heller den romantiska dag jag planerat. Jag har iallafall inte brist på underhållning idag, då jag påbörjat andra boken av twilight...ohh spännande, bygger puzzel och bloggar lite :)

Vi fick dock provat lite på en mindre vägg. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0