Fachnacht parad!Back to the top

Igår var vi nere och tittade på Fachnacht Paraden nere i stan. Måste säga att de har väldigt påkostade och tidskrävande projekt i paraden. De går verkligen in för det och det är riktigt festligt :) Fick riktig karnevalskänsla faktiskt och grabbarna blev "törstiga", fast det var lite kallt. Annars var tydligen partydagen på tis av alla dagar. Hur får de ledigt från jobb? (Klicka på bilderna för att se dem större).

Annars snöar det som in i här igen och stadsfolket ursäktar sig med att det brukar minsann inte falla så mkt snö här. Alla tittar skumt på mig när jag kommer i mina termos till jobb, men utan dem skulle jag inte satt min fot ute i kylan och cyklat till jobb. Jag är så frösen att jag måste värma upp mig med två täcken när jag läser och skruvar jag upp elementen så öppnar R balkongdörren för att det är för varmt. Jag är kallblodig och han är oerhört varmblodig! Jag skruvar inte heller upp elementen för konstigt nog blir jag jättevarm när jag sover. Jag bara väntar på våren nu!

R har bortamatch idag så jag ska underhålla mig själv lite idag, men det blir inga problem då twilight 4 boken är så himla bra. Vill dock inte att den ska ta slut riktigt än så jag försöker fördröja läsningen lite, men det går inte så bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0