Min nya frisyr...Back to the top

Min nya frisyr! (Har dock inte gjort vid håret och redan sovit på det, men ville ju visa).
Enda sedan jag snaggade mitt hår 2 mm i november 2007 har jag försökt att få mitt hår att växa ut på bästa sätt. Och håret det har växt, men för det mesta i nacken, så min strategi har varit att klippa mer i nacken och snett neråt i stil med fru Beckhams förra frissa, dock inte riktigt så snett. Den här gången tog jag mer av de slitna topparna men körde samma strategi.
Snart ska håret vara i någerlunda balans så att jag kan skaffa mig en ny fräck frisyr till sommaren.

Bästa med snagget förutom den underbara känslan är att allt är "nytt" hår som aldrig blivit färgat osv. Its all natural!



  

Kommentarer
Postat av: Karin

Fint! Men jag tyckte du var fin när du var kort ockås, sett foton hos farmor.

Nu har även jag börjat blogga så smått om allt och inget. :-)

2009-02-15 @ 19:11:15
URL: http://kakanomlivet.blogg.se/
Postat av: Jenny m

jätte fint. Glömmer aldrig när du ringde mej och fråga om jag tyckte du va dum i huvudet om du rakar av håret... ja svarade jag... en kvart senare ringer du igen och säger att du har gjort det..crazy!! men friskt hår har du nu till skillnad från moi hahaha

2009-02-15 @ 22:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0