Sex and the City 2 är spikad...Back to the top


Ännu en gång ska vi få möta Carrie, Samatha, Charlotte och Miranda på bioduken. Ryktet har cirkulerat ett tag men det står nu klart att det kommer att ske då alla huvudrollsinnehavarna har skrivit på. Manuset skrivs redan nu och man beräknar filma i sommar för att gå upp på bioduken 2010. Manusförfattaren har dock sagt att man ska inte förvänta sig samma stora dramatik i 2.an. Själv älskar jag Sex and the City och vill se mer, men slutade inte förra filmen ganska bra ändå? Jag vill inte att det ska vara mer drama i karaktärernas liv. Jag skulle kunna gå och se en film som bara glimtar in i deras framtid, typ ett kärt återseende. Japp, om det är bra att göra en uppföljare eller inte lär vi nog inte veta förrän vi sett den, men vi tjejer lär än en gång vallfärda till biograferna och det är väl det de vill.

Vad tycker du om att det ska göras en SACT 2?

Kommentarer
Postat av: Tarziii

Jahaaaaa, ja nu känner jag mig riktigt dum, det står ju klart och tydligt Die SpielerFrau xD hahaha.. Men gud vad roligt, hur träffades ni?

Spela inte för mkt bubble shooter bara, det irriterar ögonen som fan känner jag varje gång jag spelar.. Man ser typ suddigt en stund :P

Ååh jag har inte läst nån bok i twilightserien men folk säger att twilightboken är mycket bättre än filmen så jag funderar på att läsa den..

2009-02-06 @ 22:56:07
URL: http://tarziii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0