Måndag...Back to the top

Tänka sig att idag har jag jobbat en hel arbetsdag och så som hararna och kycklingarna dyker upp så kmr där vara en del att göra, plus att Tanja har semester. Vi ska paketera ca 14 000 chokladharar, med rosetter, och nej jag glömde inte en nolla. 

Idag ska jag iväg och prova på volleyboll! Måste hitta på något som jag kanske finner roligt för att kma igång med träningen igen. Vi får se hur det går :) Tröttnar väl på det lika snabbt som alla andra grejor jag signat upp på. Är jag inte bra inom närmsta tiden, så lär jag sluta. Många säger att man behöver inte vara bra, bara man har roligt, men jag har inte roligt om jag inte är bra. Hittils har jag inte varit så bra på någonting..hihi...lite tragiskt dock. Övning tar för mkt av mitt tålamod. Jag är inte tafatt på sport, men inte heller har jag hittat någon talang. Jag har svårt att acceptera att jag faktiskt är talanglös! Kanske finner jag den i volleyboll ;)

Min puzzeljordglob är färdig och jag använde aldrig kartan, riktigt så dålig är inte min geografi ;) Det är så många platser i världen man vill besöka, så det är väl därför jag stirrat på världskartan så mkt på senaste. 

Annars läser jag Twilight böckerna som en galning. R tycker inte att jag är riktigt klok, men det tycker ju inte jag när han spelar dygnet runt heller. Fick min chef att gå och se filmen förra veckan, och tills idag hade hon också av slump läst ut tvåan. Fint att kunna diskutera lite! På rasten smög hon iväg och köpte trean. Bokrecensioner kmr snart! 

Och Gabbsan, jag kan gissa vilken av böckerna som trilla i badkaret ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0