Hemma i SWEBack to the top

Som vanligt är det tråkigt att lämna sin älskling, men samtidigt kan det vara bra för oss båda att vara lite på egen hand denna v. R spelar manager 09 dygnet runt med J ändå och jag var tvungen att ta mig ti sverige just denna v för att göra en resttenta. Avlämnad på flygplatsen känner man sig ganska ensam och jag är inte den bästa på att ta hand om mig själv och få allting rätt. Nu hade jag kollat så jag hade allt med mig, men det skulle inte förvåna mig om jag tappat passet lr boardingkortet. Sånt händer mig liksom! Men det gick bra! Väl på flyget var jag inte så vilsen längre utan det slog mig att jag är ju faktiskt ganska resevan vid det här laget. '

Uppe i det blå var det så fint eftersom det var så himla molnigt, men ändå klart. Såg ut som en stor fluffig is som man kunde gå på där uppe, oxå en bit bort var bergen som man kunde gå till. Men nu kan man inte gå på moln och de dära bergen var bergstopparna som stack upp bland molnen, men fint var det. Får lite carebear (krambjörnarna) känsla, då de bor uppe bland moln och regnbågar. Tänk om man hade kunnat gå på molnen alltså! På väg ner i köpenhamn körde vi igenom alla molnen och det måste vara lite lebbigt för piloten då man inte ser någonting, men allt jag kunde tänka var jag flyger innuti ett fluffigt moln :)


När vi gick av planet bjöd de på choklad men jag såg inte det först plus att jag höll så mkt grejor i händerna. Ville ha den där lilla chokladbiten men då hade jag stannat kön på väg ut från planet, då jag hade fått ställa ner vad jag höll i ena handen. Så det var bara att tygla sitt begär och traska vidare. Äter ju en del swisschoklad ändå faktiskt, men ändå stör jag mig på att jag missa denna. Om choklad inte hade funnits hade nog vi alla varit nått kilo lättare, men för mig är det kilot sååå värt det.

När jag gick ut vid arrivals stod det en upplädd kille med en megafin bukett blommor och väntade på någon lyckosam tjej. Så romantiskt! Möten på flyplaster kan vara så fina, som i filmen Love Actually.

På kvällen blev det singstar och en runda på stan med tjejerna och Gabbis päls a.k.a Fluffy, Ludde lr Pelè är ljuvlig. Alla vill kela med henne :) Så är du ute efter kel, bär päls, men helst en fake sådan då vi tänker på de söta djuren.
Mina vänner är så ljuvliga...men jag får inte vänja mig för mkt då jag snart ska tillbaka ti schweiz igen och vara utan dem ett tag till :(

Nu lite plugg och den bästa glassen i världen...choclate fudge brownie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0